Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Mama......

Prwth fora pou den m akous..
Prwth fora pou den mou dineis shmmasia...
Dystyxws den se prolava na sta pw ola....panta nomiza oti tha exw xrono na to kanw...alla telika oti afhneis...se afhnei kapoia stigmh ekeino prwto..
Kai twra prospatho na piasw kouventa me ena apsyxo marmaro...ololeyko men...alla marmaro....me mia fwtografia pou den eisai esy...me enan stavro pou den eimai sigourh oti ton pistevw pleon...me kati xalikia pou sou valame kouverta gia na mhn krywneis pou einai toso ma toso pagwmena....
Kai tipota apo afta den mou dinei shmmasia....
Oute ta louloudia pou kontevo na ta pnixw kai afta apo to nero mhn tyxon kai marathoune...kai paraponetheis oti den ta potisame...
Kai se plenw...opws tote.....kai sou milaw....alla esy den m akous...
Xerw oti den eisai ekei alla den tolmw na koitaxw pouthena allou mhpos kanw lathos....
Kai omws...eisai h monh....agaphmenh mou....pou mporw na milhsw kai na ta pw ola....
Giati den mou apantas?
Steile mou kati na se katalavw akoma kai an einai mesa sta dakrya mou....
Steile mou kati na se niwsw akoma kai an einai h katastrofh mou....
Alla ela....
Den tha xanapw pote thn lexh mana...mama....manoula....xrysoulaki mou....
Kai afto me skotwnei giati xerw pia oti otan fefgei apo to stoma mou...den vriskei ton apostolea...
Opou kai na sai ...na sai vasilissa....opws sou axize.......sthn zwh.......kai ston thanato.......
Na mhn xexaseis pote poso s agapw......MAMA......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου