Σάββατο 21 Μαΐου 2011

(Καλώς+ρέω) ...η δροσερή ώς καθαρό νερό



Η δροσερή ώς καθαρό νερό φίλη της ζωής μου....
Απο τότε που ονειρευόμουνα τη ζωή μου ...μέχρι και τώρα που δεν ζώ το όνειρό μου.....
Από τότε που χτύπαγα το εισιτήριο στα λεωφορεία και ήξερα τα δρομολόγια απέξω....μέχρι τώρα που άν δεν έχω αυτοκίνητο ζορίζομαι λίγο παραπάνω...
Απο τότε που νομίζαμε ότι όλα θα γίνουν για μια φορά ...μέχρι τώρα που ξέρουμε ότι αυτή η μιά φορά δεν είναι στο χέρι μας να κρατήσει για πάντα....
Απο τότε που μαυρίζαμε τα καλοκαίρια κάτω απο τον ήλιο χωρίς να υπολογίζουμε το κόστος,  μέχρι τώρα που βάζουμε αντιηλιακό με δείκτη 50 στα παιδιά μας....
Απο τότε που πίναμε τα σφηνάκια τεκίλας σαν να ήτανε νερό...μέχρι τώρα που στα τρία ποτήρια κρασί ξέρουμε ότι θα δυσκολευτούμε λίγο το πρωί....
Απο τότε που κλαίγαμε για τα πιό απλά πράγματα μέχρι τώρα που κλαίμε για τα πιο σημαντικά....
Απο τότε που τα βλέπαμε όλα άσπρα...μέχρι τώρα που μας επιβάλλουν να τα βλέπουμε όλα γκρίζα...
Αυτή η φίλη της ζωής μου....που έχει ακούσει τα γέλια μου...τα κλαματά μου....τον πόνο μου...την ευτυχία μου...τα παράπονά μου...την απουσία μου...ίσως και την αδιαφορία μου κάποιες στιγμές...αυτή που είναι ακόμα εδώ και με ανέχεται να της μιλάω με τις ώρες για τα ίδια ακριβώς πράγματα χωρίς να παραπονιέται ποτέ...αυτή που όποια ώρα και να την πάρω τηλέφωνο είναι εκεί για ότι χρειαστώ....αυτή που μου δίνει κουράγιο όταν δεν έχω....που ανασύρει την δύναμη απο μέσα μου όταν δεν την βρίσκω...που μ αγαπάει γιατί είμαι εγώ και γιατί ξ'ερει τι είμαι ακριβώς....αυτή που πιστεύει ότι αξίζω πάντα πιο πολλά απο όσα πιστεύω εγώ...αυτή που άν μπορούσε θα γινόταν τζίνι να πραγματοποιήσει ότι έχω σημαντικό στο μυαλό μου....
Αυτή η φίλη μου...είναι ένας απο τους ανθρώπους της ζωής μου και θέλω να της πώ μόνο κάτι απλό..
Σ ευχαριστώ!

2 σχόλια:

  1. Eλπίζω να της δείξεις την ανάρτηση και να το δει. Θα συγκινηθεί. Να την αγαπάς και να φροντίζετε η μία την άλλη. Γιατί η αγάπη για τη φίλη μας είναι ζεστή, μητρική. Καλό βράδυ γλυκούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα θετική απεναντί μου...πάντα..
    Σ ευχαριστώ που με διαβάζεις...ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή