Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Ζωή μου.....

Ζωή μου....
Ηρθες στην ζωή μου απο μια Ζωή, που σίγουρα δεν ήξερε ότι θα βρεθώ στον δρόμο σου.....
Ουτε η δική μου ζωή το ήξερε...απλώς το περίμενε.....
Λίγο αργά ή και στην ώρα που έπρεπε , αλλά διαβαίνοντας τον δρόμο τόσο αργά που η δική μου ζωή δεν έχει πια την πολυτέλεια τέτοιου χρόνου....
Και όμως χωρίς να το πολυσκεφτώ...αφήνω την ζωή μου να περνάει μήπως και τελικά συναντηθεί με την δική σου....Αυτήν που ζήτησα, αυτήν που πόθησα τόσο πολύ και που δεν θέλω με κανέναν τρόπο να μου φύγει....
Για να ενώσω την δική μου την ζωή , με την δική σου τη ζωή, και να φτιάξουμε μια καινούγια ζωή ....και μετά άλλη μια Ζωή.....ίδια μ αυτήν που σε έφερε....
Και έτσι θα έχεις πάντα τρείς ζωές....τη δική σου τη Ζωή....την δική μου την ζωή....και την δική μας την Ζωή.....
Μην τις αφήσεις να περάσουν χωρίς να τις ζήσεις.....
Θα ναι πιο όμορφες απο ότι μπορείς να φανταστείς.....

2 σχόλια:

  1. Γλυκειά μου φίλη,

    Σου εύχομαι να ενώσεις τη ζωή σου και με εκείνον της Ζωής ή όποιας άλλης ζωής. Αρκεί να ξέρει ότι η ένωση μαζί σου αξίζει χρυσάφι. Να σαι καλά να γράφεις πάντα τόσο λυρικά. Μπράβο που χρησιμοποιείς ελληνικούς χαρακτήρες, πολύ προτιμότερο από τα greklish. Σε φιλω ζεστά και με γεια το μπλογκ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ σ ευχαριστώ που βρέθηκες στην ζωή μου (μας) και μας χάρισες τον εαυτό σου..
    Και η ιδέα ήταν δικιά σου, απλά σε άκουσα και την πραγματοποίησα.
    Εγώ σ ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή